,,Sok embert szerethetsz a világon, de mindennél jobban csakis egyet."

2011. október 2.

4.rész

Sziasztok:D

Itt is vagyok a kövi résszel. Köszi a komikat:D:D:D

4.rész



Reggel frissen keltem. Fray a babzsákfotelemben ült és nézett.
- Jó reggelt - mondta miután észrevett és beugrott mellém az ágyba
- Neked is - mosolyogtam rá - Mit csinálsz itt? - takartam be
- Gondoltam, majd együtt megyünk le, meg megakartam nézni, hogy felveszed e azt, amit kitettem - mondta
- Biztos, hogy ezért? - mosolyogtam rá sunyin, majd elkezdetem csikizni
- Na....jó... elég - nevetett, mire abbahagytam - Mennyünk el fagyizni, meg vásárolni - nézett rám boci szemekkel
- Jó úgy is a legtöbb ruhám kicsi rám, de akkor menny készülődni - mondtam neki és egy puszi kíséretében kiment
Megfogtam az elkészített ruhámat, ami mellett volt egy táska is. Gondolom azt is Fray választotta hozzá. Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam. Hajat most nem mostam, mert nem akartam szárítgatni. Csak megfésültem és felvettem a fullcap-et. Felvettem még a többi ruhát is:

A táskába beletettem a telefonom, zsepit, egy nagyobb szatyrot, meg a pénztárcámat. Betettem a bankkártyámat, amit eddig nem használtam, de majd most kipróbáljuk. A táskámat felkaptam és indultam kifele. Mikor az ajtómat nyitottam, akkor nyitódott Justiné is. Eszembe jutott, amit tegnap mondtam.
- Jó reggelt - köszönt mosolyogva és végig nézett rajtam
- Jó reggelt - köszöntem én is - Andrea L. Hings - nyújtottam a kezemet mosolyogva
- Justin Drew Bieber - rázta meg nevetve
- Drew? ez a második neved? - kérdeztem és elindultunk lefele
- Igen, de nem nagyon szeretem, mindig csak a Justint mondom - mondta
- Szerintem tök jó - mondtam és le is értünk
- Drea akkor indulhatunk - jött oda hozzám Fray
- Hova mentek? - kérdezte apa
- Elviszem fagyizni, meg vásárolni megyünk - mondtam
- Pénz van nálad? Telefon? - kérdezte
- Mind kettő pusz a bankkártya - mondtam
- Még mindig van rajta? - kérdezte apa
- Most használom majd először csak, hogy tudd, szerintem a kamat miatt még több van rajta, mint volt - mosolyogtam
- Nem esztek előtte? - kérdezte Pattie
- Köszi, nem, úgyis a mekibe megyünk, majd ott eszünk valamit - mosolyogtam rá
- Jössz te is? - néztem Justinra
- Hát ha a húgod vár rám még 2 percet, akkor igen - mondta, majd mosolyogva felrohant
- Itt is vagyok - jött le a kezében egy lila fullcapel és egy napszemüveggel
- Ha baj van, vagy rajongó támadás hívjatok - mondta Scooter, aki Usherel a pultnál ettek
Mi bólintottunk, majd elindultunk kifele. Az előszobában Justin felkapta a kulcsot, majd kinyitotta nekünk az ajtót.
- Kocsival megyünk? - kérdeztem
- Igen, de ha gyalogolni akartok, akkor.... - mondta, de félbeszakítottam
- Nem, csak nem ültem kocsiban, mióta anya... - ültettem be Frayt az ülésbe
- Nyugi, nem lesz baj - nyitotta ki nekem az ajtót
- Köszi - ültem be és mire bekapcsoltam az övet addigra ő is beült
- Hova legyen elsőnek hölgyeim - mosolygott rám és Frayre
- Mennyünk elsőnek enni, mert éhes vagyok - mondta Fray
- Fagyira éhes mi? - néztem hátra nevetve
- Ezt úgy mondod, mintha nem lett volna olyan, hogy egy doboz fagyit nem ettél volna meg már egyszerre - mosolygott sunyin
- Ó szóval fagyi mániások vagytok - mosolygott Justin - Jó mert én is, akkor irány a meki - indította be a kocsit
A napunk nagyon jól telt, sokat nevetgéltünk meg beszélgettünk. Vásárolni is vásároltam sok mindent, de Justin is. Fiú létére olyan, mint egy shoopingolós kislány. Épp az egyik játékboltból jöttem ki, mikor megpillantottam Prisillát (Prisszillát). Tudni kell róla, hogy ő a fő cicababa. Mint minden suliban nálunk is van olyan csaj, aki azt hiszi, hogy ő a föld közepe és mindenki belátja. Nálunk ő az, valamint a két követője Tiffany és Dena.
- Ne már - mondtam mikor megláttam, hogy erre tart
- Mi van? - nézett rám Jus
- Az ott Prisilla, mindig mindenkibe beleköt, állandóan rólad csacsog, és mióta anyu meghalt. Mindig gúnyt űz belőle - mondtam
- Ne törődj vele, emlékszel mit mondtam - mosolygott - Azt meg kell néznem, mindjárt jövök - mondta, majd a szomszéd bolthoz sietett
És mivel én még mindig ott álltam. Ms. Prisilla észrevett.
- Ó ni csak anyuci pici lányai - mondta gúnyosan - Milyen anyuci, hisz nincs is nekik - nevetett fel, mire a 2 klónja is felnevetett
- Mi lenne, ha befognád a plasztikázott szádat és békén hagynál - mondtam magabiztosan, de belül szinte remegtem, a megjegyzése miatt
- Rajtad még a plasztika se segítene - nyávogta
- ÁÁÁÁ AZ OTT JUSTIN BIEBER - kiáltott fel Dena, mikor meglátta a boltból kilépni őt
A 3 boszorka és még a közelben lévő 5-6 lány megtámadták őt autógrammért.
- Drea, miért nem hagynak minket békén - folyt le Fray könnye az arcán
- Ne foglalkozz velük - mosolyogtam rá - Amúgy láttál valamit a kirakatban, amit tetszik? - kérdeztem
- Igen az a póni ott - mutatott rá
- Akkor menny be és vedd meg, már nagylány vagy - mondtam neki, majd pont annyi pénz adtam a markába - Mond meg az eladó néninek, hogy azt szeretnéd - mosolyogtam, majd ő mosolyogva bólintott és bement
Eközben Prisilla, Dena és Tifany mosollyal az arcukon jöttek vissza.
- Ezt nézd csak - emelte fel Prisilla az autogramot - Ilyet az életben nem kapsz, mert rád sem néz - nevetett fel gúnyosan
- Ilyet meg pláne nem - emelte fel telefonját Dena - Közös képet meg mégúgy se - nyávogta
Éreztem, hogy a szemem megtelik könnyel. Justin rám nézett épp az utolsó autogramját osztotta, szerintem mindent halott, mert Prisillájék hangját a pláza másik felén lévők is hallották. Justin befejezte az autogaramot, majd elindult felém.
- Itt is vagyok szívem - jött oda hozzám és a szám szélébe nyomott egy puszi, majd átkarolta a derekam
Bennem megdermedt a vér, most komolyan? De ahogy elnézem Prisilláék is meglepődtek. Tátott szájjal néztek felváltva hol engem, hol pedig Justint. Mintha egy pinpong meccset néztek volna s a labda ide-oda pattogott volna. Én úgy ahogy voltam ledermedtem. Hisz senki nem csókolt még meg, még csak egy szájra puszi se. Most meg Justin majdnem a számra?
- Minden rendben? Indulhatunk? - nézett felém és rám kacsintott
- Minden rendben - mosolyodtam el, és belementem a játékba - Fray mindjárt jön, csak megveszi, amit kinézett, itt is van - néztem kishúgomra aki mosolyogva emelte fel új póniát
- Mehetünk - fogta meg a kezemet
Justin a másik kezemet összekulcsolta az övével.
- Szisztok - köszöntünk egyszerre a még mindig döbbent Prisilláéknak, majd elindultunk
Mihelyt nem voltuk már látóhatáron, Justinból és belőlem kitört a nevetés. Fray úgy nézett ránk, mint akik megbolondultak.
- Láttad az arcukat - nevetett Justin
- Aha - töröltem le a kifolyó könnyeimet - Köszönöm - öleltem meg jó szorosan
- Szívesen - ölelt vissza - Senki ne packázzon a barátaimmal - mosolygott Frayre és rám
- Elmondanátok, hogy miért vagytok ilyenek? - nézett ránk Fray
Vettünk megint fagyit és elmagyaráztuk neki, az ő korosztályán belül, hogy mi történt. Most már ő is értette. A sok szatyrot a kocsihoz vittük, majd hazafele vettük az irányt. Talán 3 óra lehetett, mire hazaértünk. Mindenki otthon volt. Fray persze ki nem hagyhatta, hogy elmondja mi történt. Megmutatta mindenkinek, hogy miket kapott. A többiek türelmesen végig hallgatták, míg ő el nem ment a szabályába.
- Justin holnaptól próba - mondta neki Scooter
- Hányra kell mennem és hova? - kérdezte
- A cím itt van, a 3-as terem a tietek - adott oda neki egy cetlit - 10-re ott lesznek a táncosok, végig próbáltok mindent, hogy jól mennyen, utána mehettek haza - mondta
- Akkor ez az utolsó pihi napom - mondta - Akkor egy jó kis medencézés és egy meccs? - nézett Scoora, Usherre és rám
- Felveszem a bikinit - álltam fel és elindultam a szobámba
Támadt egy ötletem, így beszóltam Fray-nek és elmondtam mindent. Ő benne volt és elkezdte felvenni a fürdőruháját. Beszóltam Pattienak is, hogy ő kijön-e és benne lenne egy kis mókában. Ő is rábólintott. Igaz, hogy 4 fiú van és 3 lány, de úgyis jók leszünk. Ezen a napon érzem magam a legjobban az elmúlt fél év alatt. Olyan mintha Justinékat csak azért küldték volna, hogy én felejtsek. Anya mindig is hiányozni fog, de az élet megy tovább. Van egy szerető húgom és apám. Justin és Usher a barátaim, amit nem mindenki mondhat el. Scoo az én Sam-em és az is marad. Pattie gondoskodó anyuka filingje van. Pár napja ismerjük egymást, de főz ránk és mos is. Gyorsan előkerestem az egyik bikinimet, majd felvettem:


Mire felvettem a papucsom is. Pattie és Fray az ágyamon ültek 2 vödörrel. Előkerestem a 100 darabos vízibombát és felemeltem.
- A fiuk? - kérdeztem
- Lent készítik a grillt, apád mondta, hogy akkor csináljunk úgy vacsit. Tiszta a terep - mondta Pattie, akár egy tinilány
Bementünk a fürdőmbe, majd nekiláttunk a feltöltésének. Pattie a csapnál töltötte én meg a kádnál. Fray meg pakolgatta a vödörbe azokat amik kész vannak. Nem töltöttük fel az őszeset. Lecipeltük a teraszhoz és kikukkantottunk. Scooter a grillnél sütötte a húst. Apa Usher meg Justin a kerti bútorokat rendezgették.
- Mi lenne, ha Scootert beavatnánk, úgyse fröcskölhetjük le őt, mivel süt? - kérdeztem
- Adjuk neki oda a fényképezőt - mondta Fray
- Ez jó, legalább később is nevethetünk rajtuk - mondta Pattie - Kimegyek és kiviszem neki, elmondok neki mindent, ha a többiek kérdezik, hogy hol vagytok, azt mondom, hogy te segítesz felöltözni Fray-nek oké?
- Aha - mondtuk egyszerre
Pattie kilépett az ajtón és elindult Scooter fele. Nem tudom, hogy mit mondott neki. De Scoo arcára nagy vigyor lett és elvette a fényképezőt...

Hogy tetszett? Létszi komizzatok*_* azt nagyon megköszönném:D

2 megjegyzés:

  1. nagyoooooonnnnnn jóóóó lett :DD eddigi legjobb rész :DD siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. juuj nagyon nagyon jóó lett :))

    VálaszTörlés