,,Sok embert szerethetsz a világon, de mindennél jobban csakis egyet."

2011. augusztus 8.

1.rész

Sziasztok!
Sajnálom, hogy nem jön be még eddig a történetem. Gondoltam hogy még felteszem ezt a részt és ha most sem kapok rá semmit, akkor letörlöm, mert fölösleges lenne mindig feltennem ha nem olvassák. Lehet, hogy ezt sem olvassátok és így nincs értelme:(:(

1.rész


Ma is egy olyan unalmas napra keltem, mint az elmúlt fél évben. Igaz most a nyári szünet miatt nem 7-kor, hanem 9-kor keltem. Kimásztam az ágyból, majd elmentem a fürdőmhöz. Gyorsan lezuhanyoztam, hogy jobban felébredjek. Hajamat megfésültem és kétoldalt összefontam. Pár göndör tincs kicsúszott, de azért jól nézett ki. Belenéztem a tükörbe és saját magammal találkoztam. Szemem alatt halvány karikák voltak, de nem a fáradság miatt. Még a saját tükörképem is anyára emlékeztet. Fray inkább apára hasonlít. Barna haj és zöld szemek, de én... én kiköpött anya vagyok. Ugyan úgy fekete göndör hajam van, mint neki volt, talán egy picivel rövidebb. A szeme barna volt és mindig csillogott. Az enyém is barna, de a csillogás elmúlt.
- Már megint rá gondolok - ráztam meg a fejem, mintha a gondolataim akkor távoznának
Felvettem a tegnap kikészített ruháimat:

Majd nekiláttam összepakolni a szobámban. Beágyaltam, a szennyest a kosárba tettem. Kinyitottam az ablakot szellőzni, majd lementem reggelit csinálni. Még csönd volt, így gondolom még Fray is alszik. Odamentem a hűtőhöz és ki akartam venni a tojást és a szalonnát, de egy neon kék papír szemet szúrt a fehér hűtőn.
,,Lányok!

Tudom, hogy ma szabadnapos lennék, de be kellett mennem, mert Joe, Hank és Fred nincsenek a városban, új ügyfél most ért rá és Ben is lebetegedett. Sajnos így, csak nagyon későn tudok jönni. Drea kincsem nem tennéd meg, hogy kiszámolnád a költségvetést? A papírok az asztalomon vannak. Tudom sok, de ha nincs, kedved nem kell, akkor megcsinálom éjszaka. Vigyázzatok magatokra!

Puszi: Apa"

A cetlit összegyűrtem, majd a kukába dobtam. A tojást felvertem, a szalonnát pedig összevágtam és nekikezdtem reggelit csinálni Fray-nek és magamnak.
- Szia - jött ki Fray a szobájából
- Szia, itt a reggeli - tettem le a két tányért a pultra
Felültem a bárszékre és nekiláttam a reggelinek.
- Köszi - ugrott le a székről Fray és betette a mosogatóba a tányérját
- Szívesen - követtem a példáját - Öltözz fel, akarsz velem jönni a boltba? - kérdeztem
- 5 perc és indulhatunk - mondta, majd elrohant átöltözni
Én addig elmosogattam. A szennyesből egy adagot a mosóba tettem. Összeírtam egy listát, majd kivettem a bögréből a pénzt.
- Indulhatunk - mondta Fray
Bezártam a házat, majd elgyalogoltunk a 3 saroknyira lévő abc-ig. Megvettem mindent, ami kell és Fray is kikönyörgött magának egy csokit. Vettem energiaitalt meg popcornt, mert azok is elfogytak. Én meg apa szoktuk megenni apa a kosár meccsek nézése közben és meg, ha valami jó filmet nézek. Mikor hazaértünk Fray elment tévézni én meg kipakoltam és nekiálltam főzni. Spagettit csináltam, mert az gyorsan megvan és mindannyian szeretjük. Többet csináltam, hogy holnapra is maradjon még. Utána teregettem, mostam meg takarítottam. Takarítani mindig csak 3 naponta szoktam, mosni meg egyszer egy héten. Megebédeltünk, majd megint elmosogattam. Délután Fray kikönyörögte, hogy mennyünk ki medencézni, így kimentünk.


***


Már 9 óra van. Fray és én is megfürödtünk. Fray már vagy fél órája alszik. Bementem apa dolgozójába és kihoztam a jegyzeteket. Felültem a bárszékre és nekiláttam. Csak számoltam meg gépeltem. Olyan fél 11 körül még nem volt itthon apa.
- Drea, nem érzem jól magamat - jött ki Fray a szobájából
- Fal fehér vagy - állapítottam meg - Gyere ide - hívtam
Megfogtam a homlokát és megállapítottam, hogy forró.
- Lázas vagy - mondtam - Fáj még valamid? - kérdeztem
- A fejem, de nagyon - mondta rekedten
- Bújj be az ágyba, mindjárt megyek utánad - mondtam, majd ő elindult a szobájába
Előkerestem a lázmérőt, meg lázcsillapítót, majd mentem utána.
Megmértem a lázát, ami 41 fokos volt.
- Nagyon magas lázad van - néztem rá - Ezt vedd be - adtam neki oda a gyógyszert egy pohár vízzel
Utána bementem a fürdőjébe kerestem két kisebb törülközőt és bevizeztem. Visszamentem, majd az egyiket a homlokára tettem, a másikat pedig a felsője alá a mellkasára. Nyakig betakartam és ő már aludt is. A lázz is kifárasztotta. Visszamentem a bárszékhez és folytattam apa munkáját. Fray láza lassan elkezdet lemenni, de még mindig 38 fokos volt. Cserélgettem rajta a kendőt. Éjfél körül végeztem a számolással és elkezdem kinyomtatni.
- Atya ég 351 oldal, nem semmi - gondoltam
Még apa most sem volt itthon, már aggódtam érte. Az első 30 oldalnál még fel voltam, de elaludtam a pulton. Nem tudom mennyi idő lehetett, de idegen emberek hangjára keltem.



Ha érdekelt titeket kérlek komizzatok:( A kövi részben benne lesz már Justin is.

2 megjegyzés:

  1. nagyon jóó lett :) hamar kövit :DD

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :)♥ nekem is van egy blogom megteszed, hogy elolvasod pls ^^
    www.vampirokesvarazslok.blogspot.com köszönöm :)

    VálaszTörlés