,,Sok embert szerethetsz a világon, de mindennél jobban csakis egyet."

2011. augusztus 18.

2.rész

Hali:D

Holnap éjszaka megyek nyaralni a családdal, így egy hétig nem leszek. Mivel 2-en komiztatok:D Amit nagyon köszönök:D Ezért feltettem a 2.részt. Remélem lányok felkelti idővel a figyelmet több Justin rajongónak is ez a blog és többen fogjátok olvasni és komizni is:D Picit rövid lett, de majd meglátjuk, a ti véleményetek, kritikátok érdekel:D

2.rész


Idegen emberek hangjára keltem, de meghallottam apa hangját is.
- Kicsim te mit csinálsz itt, miért nem a szobában alszol - kérdezte apa
- Fray-nek 41 fokos láza volt, alig akart lemenni, adtam neki gyógyszert meg vizes ruháztam - mondtam rekedten
- Akkor már jól van? - kérdezte, mire bólintottam
- Mi ez a sok papír? - kérdezte
- Megcsináltam a papír munkát - mondtam
- Köszönöm - ölelt meg - Majd reggel kinyomtatom - mondta
- Nem kell az is megvan - emeltem le a nehéz papírtömböt, amit már kinyomtatott a nyomtató
- Kinek kell ennyi papír, máskor mikor csinálom max 50 oldal az egész, ez meg 351 oldalas. A fejemben már csak számok, meg elektronikus dolgok járnak - mondtam, mire egy férfi, aki nem apa volt felnevetett
Most tűnt fel, hogy négy alak áll apa mögött.
- Ő itt a lányom Andrea - húzott oda hozzájuk - Kincsem ő itt Pattie Pallette - mutatott egy nőre - Ő itt a fia, akiről lehet, hogy hallottál Justin Bieber - mutatott a fiúra - Ő itt Usher, de gondolom ő róla is hallottál - mutatott egy férfire - Ő pedig Justin menedzsere Scooter Braun - mutatott egy másik férfire
Mikor megpillantottam azt hittem összeesek.
- Sam? - néztem kitágított pupillákkal
- Drea? - nézett rám
- Ismeritek egymást? - kérdezte apa
- Apa ő anya öccse Samuel, nem ismered fel? - mondtam
- Gregor? - kérdezte Sam, azaz Scooter - Tényleg te vagy, fel sem ismertelek - ölelte meg apát
- Hát bizony 5 éve nem találkoztunk - mondta apa
- Krissie hol van? - kérdezte és rám nézett, mire lefolyt egy könnycsepp az arcomon
- Ezt majd reggel megbeszéljük, úgy is a lányokkal beszélnem kell és veled is - hárította el a választ apa
- An felkísérnéd Pattiet és Justint a vendégszobákba? - kérdezte apa, mire bólintottam
- Segítek - mondtam Pattienak
- Köszi - mosolygott rám
Megfogtam az egyik bőröndjét és felvittem a csigalépcsőn. Megálltam az első vendégszobánál és benyitottam.
- Ez lesz az öné, jó? - kérdeztem
- Igen, de kérlek, tegezzél, nem vagyok annyira öreg - mosolygott
- Rendben - bólintottam - Jóét - köszöntem el
- Neked is - mosolygott
- Jó éjt anya - mondta a fiú az ajtóban, aki eddig ott állt
- Neked is fiam - mondta, majd bezártam az ajtót
Elindultam a fiú előtt a másik vendégszobához és oda is benyitottam.
- Ez pedig a tiéd - mondtam neki - Az ott a fürdő, találsz bent törülközőt is - mutattam az ajtóra
- Renden, köszi - mosolygott és elkezdett keresgélni a bőröndjében
- Nincs mit, Jó éjt - köszöntem el tőle
- Neked is - intett egyet és elindultam vissza lefele, igaz az ajtaját nyitva hagytam
Lent a nappaliban széthúztam a kanapét, amiből így egy nagy francia ágy lett. Beágyaztam Sam-nek és Usher-nek.
- Nem baj, hogy együtt alszotok? - kérdeztem Sam-től
- Úgy se hinném, hogy aludni fogunk. Európából jöttünk ide és az idő eltolódás, Pattie és Jus fáradtak, mi meg fittek vagyunk - mondta Usher
- Ez esetben - indultam el a konyhába
Betettem két popcornt a mikroba és miután készen lett kiöntöttem két tányérba. Megfogtam 2 energia italt is és letettem a kis dohányzó asztalra.
- Meccs lesz, azt hiszem 2-től a 32-es csatornán, még láthatjátok - néztem az órára, ami 01:47-et mutatott
- Köszi Drea - mosolygott Sam
- Sam nem tudod hova lett apa? - kérdeztem
- Elment zuhanyozni, de már a Scootert használom - mosolygott rám
- Nem baj, nekem Sam maradsz - mondtam közömbös arccal
- Miért hívod Sam-nek? - kérdezte Usher
- Nem tudod? - kérdeztem, mire ő ingatta a fejét - A második neve Samuel és ezért - mondta mire Usher elkezdett nevetni
- Sam....Samuel? - törölgette a könnyeit
- Drea, miért viselkedtek furán Max-al? Hol van Krissie? És te mióta vagy ilyen - mutatott a fekete pizsamagatyámra és fekete pólómra
- Erről nem akarok beszélni, majd apa reggel elmondja - töröltem le az épp kifolyó könnyemet - Megnézem Frayt, utána megyek aludni - álltam fel és mentem Frayhez
Megmértem megint a hőmérsékletét, amit örömmel nyugtáztam, hogy nincs már láza. Levettem róla a vizes ruhát, majd kimentem
Usher és Scooter már a meccset nézték.
- Azért ne őrjöngjetek hangosan, Jó éjt - mondtam, majd elindultam felfele
- Neked is - mondták
Felmentem az emeletre és elindultam a szobámhoz. Justin ajtaja még nyitva volt és pont beláttam, mert az enyémmel szembe van. Justin a bőröndjére feküdve aludt, amin mosolyodtam, ami igen furcsa volt, mivel már fél éve nem mosolyogtam. Gyorsan letöröltem az arcomról a mosolyt és bementem. Odaléptem hozzá, majd elkezdtem ébrezgetni.
- Justin - ráztam meg erősebben
- Még egy picit anya - mondta rekedtem
- Nem az anyád vagyok, ébresztő - ráztam meg jobban, mire kinyitotta a szemeit
Elsőnek körülnézett, gondolom nem tudta hirtelen, hogy hol van.
- Mit csinálsz itt? - kérdezte nyűgösen
- Elaludtál a bőröndödön, gondoltam felkeltelek, mert reggel fájni fog mindenked. Feküdj be az ágyba és aludj - mondtam és felálltam
Ő is felállt és befeküdt az ágyba.
- Köszi - nézett rám hálásan
- Szívesen - mondtam, majd leontottam a lámpát és bezártam az ajtót
Átmentem a szobámba és befeküdtem az ágyamba. Egy ideig néztem az éjjeli szekrényemen lévő képet, ami anyuról és rólam készült. De nagyon fáradt voltam, így hamar átadtam magam az álomvilágnak...

Mit gondoltok róla? Tetszik egyáltalán, mert őszintén az önbizalmam a béka segge alatt van:S Jövőhét vasárnap, ha tudom hozom a részt. Addig is Arrivedercsi:D

4 megjegyzés:

  1. ez nem arrivederci?! :DD am sztem kurva jó lett :):DD♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó:D siess a kövivel:) puszí<3

    VálaszTörlés
  3. nagggyyyon jóó lett :) :Đ hamar kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    most találtam rá a blogodra
    és nagyon tetszik. bár nem szeretem Justint, de ezt biztos, hogy olvasni fogom. : )
    ha van kedved benézhetsz hozzám is.
    http://grave-longlove.freeblog.hu/
    az enyém Jonasos.
    siess a kövivel.
    puszi(KK) : )

    VálaszTörlés